הינך נמצא כאן

ויטראז'

ויטראז´ בצפון הוא סוג של אמנות המשתמשת בטכניקות שונות לצורך חיבור של מספר זכוכיות צבעוניות למשטח זכוכית שלם וצבעוני. כיום, עבודות ויטראז´ בצפון מבוצעות לצורך עיטור וקישוט פתחים כמו חלונות ודלתות וכן גם לקישוט של מוצרי זכוכית כמו מראות, מחיצות וחיפויי קירות. בנוסף, ניתן למצוא את עבודות ויטראז´ בצפון בתלת מימד – ויטראז´ בצפון שממנו מיוצרים אגרטלים, צנצנות, אהילי מנורות ועוד.

ויטראז´ בצפון – למי זה מיועד?

עבודות של ויטראז´ בצפון מיועדות למגוון רחב של שימושים. מעבר לשימושים שציינו מעלה, ניתן למצוא ויטראז´ בצפון בבתי כנסת, מבני ממשל, ספריות ומבני ציבור שונים וגם בבתים פרטים (בדרך כלל ויטראז´ בצפון מבוצע על בתים המעוצבים בסגנון עתיק…). כל אדם המעוניין לפאר מבנה מסוים ולמשוך אליו תשומת לב רבה יכול לעשות זאת בקלות בעזרת ויטראז´ בצפון המבוצע בצורה מקצועית ואיכותית, כזו שמושכת את העוברים והשבים ללא כל קושי.

 

תהליך המצריך ידע וניסיון רב

תהליך יצירת הויטראז' מצריך ידע וניסיון רב בתחום. בתהליך מעורבים גם מעצבים המסייעים בהתאמת העבודות של ויטראז´ בצפון למקום אליו הן מיועדות. בתחילה, מבוצעת סקיצה של הויטראז' והדמיה מקצועית ורק לאחר אישור של הלקוח פונים לבצע את אותו ויטראז´ בצפון באופן מעשי. אנשי המקצוע משתמשים בזכוכית צבעונית, פרופילים העשויים עופרת, סרט נחושת דביק, בדיל, אבקה של צבע זכוכית וחתיכות של זכוכית צבעונית המיוחדת לצורך עבודות ויטראז´ בצפון .

תהליך העבודה מבוצע בעזרת חותך זכוכית, שובר זכוכית, מלחם ותנור ומדובר בתהליך עבודה מידע וקשה פיזית, במיוחד בחום הגבוה של התנור איתו מבוצעת העבודה.

ויטראז' מקצועי ואיכותי ברמה גבוהה

אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו להזמין עבודה של ויטראז´ בצפון ללא כל חשש ועם ידיעה ברורה שזהו המקום הטוב ביותר עבורכם – מרכז אלמג'ד לזכוכית הוא המקום המושלם עבורכם. במרכז אלמג'ד לזכוכית עוסקים בעלי מקצוע מיוחדים העוסקים בתחום ויטראז´ בצפון כבר שנים רבות והם אלו שיבצעו עבורכם את העבודות של ויטראז´ בצפון בצורה איכותית, אמינה ומקצועית, כזו שתתאים למבנה אותו אתם מעצבים ולטעם העיצובי שלכם.